uppdateras med ojämna mellanrum

17 april 2008

Om fem minuter...


... är det fredag. Snart måndag med andra ord! :)

Det är så skönt att det äntligen börjar bli vår, det är vid den där årstiden jag brukar inse hur mycket jag ogillar vintern. Fast det är klart, hade inte vintern funnits så hade jag inte uppskattat våren och sommaren lika mycket.

Man får så mycket mer ork nu när våren kommer, det är ljust länge på kvällarna och folk börjar synas ute på gatorna.

Den enda nackdelen med våren är suget efter att skaffa hoj igen. Håller järnkoll på Blocket efter schyssta knarrar. Men tyvärr finns det så många andra hål att stoppa pengarna i. Med två barn och hus är det svårt att motivera utgifterna som en hoj skulle medföra.

Jag har ju moppen, hehe. En Yamaha Neos -02. Men den ska servas och sedan ska jag sälja den, kanske - bara kanske - blir det en billig pendlarhoj då istället... Jag måste ju ha ett bra färdmedel till jobbet, och med en hoj slipper jag skaffa en dyr parkering...

Ett frö har börjat gro...

1 kommentar:

halfbreed sa...

...och det kommer att gro och gro och gro...du får ju låna min om du inte har nåt emot att heta Josefin? Eller kanske den är lite för liten för dig?

Om mig

Sundsvall, Sweden