uppdateras med ojämna mellanrum

22 april 2008

Avd. 44 sal 4

... ligger Emil på nu tills han börjar bli bättre igen. Han har fått dropp eftersom han har tappat 20% av sin vikt :(
Jag är hemma nu men Gabriella är kvar över natten, så imorgon jobbar jag normalt men åker till sjukhuset klockan 16-17 och byter med Gabriella som börjar jobba då.

Hoppas vi får tillbaka den vilda lilla Emil snart igen! Jag såg ett rejält stjärnfall när jag körde Solvägen upp till Merkurvägen, det var nog det största stjärnfall jag sett någonsin. Jag tyckte nästan att jag hörde ett fräsande ljud ända in till bilen. Då jag är lite skrockfull av mig så gjorde jag en önskan, det måste ha varit 10 år sedan jag såg ett stjärnfall sist.

Tyvärr får man ju inte avslöja vad man önskar, men det är nog inte så svårt att räkna ut.

1 kommentar:

halfbreed sa...

Men, hoppas han snart blir frisk! Usch, lille gubben. Jag ska tänka på honom!

Om mig

Sundsvall, Sweden