uppdateras med ojämna mellanrum

12 april 2008

Lördag

Klockan är halv-nio, vaknade 07:23 av att jag hade ont i ryggen. Somnade framför teven igår, "Sin City" började direkt efter hockeyn som HV71 vann. Bra film, men vinet gjorde mig sömnig.

Fick en häftig pryl på mitt skrivbord igår, en OQO. Ska finslipa lite på en drivrutin så att man kan autenticera sig själv med den medföljande pennan, annars måste man fälla upp den och använda tangentbordet (som f.ö. hade en tuff bakgrundsbelysning).

G jobbar idag så jag blir hemma med barnen. Men jag tror att vi kommer att åka till Lucksta och hälsa på. Tänkte jag skulle passa på och kolla på min Valoy som är magasinerad där :)
Har en idé att kopiera egna s/v-bilder och göra passepartout att ha på väggarna. Det kommer att passa bra på de kritvita väggarna.

Justja, deklarationen kom igår. Men i år får vi tillbaka ca 8.000:-, men det kommer bli lite mindre eftersom vi sålde BR:n i Sundsbruk med några tusen i vinst så blankett K6 måste fyllas i, plus att fastighetsskatten ska räknas ut, och slutligen K4-blanketten *suck*.

Inga kommentarer:

Om mig

Sundsvall, Sweden