uppdateras med ojämna mellanrum

27 februari 2008

Onsdag

OBS. Bilden har inget med inlägget att göra.

Har idag målat lite med den lilla rollern på ställen där man inte kommer åt med den stora rollern. Också hade vi en snickare på besök som kollade i rummet som kommer bli Alice och Emils sovrum. Rummet ska nämligen delas med en vägg så att dom får varsitt sovrum, sedan gäller det förståss att få dem av sova i sina egna sängar också, det är lite trångt i sängen just nu.

TODOs för morgondagen

  • Måla lager 2 av 3 med lillrollern

  • Måla lager 1 av 3 med stora rollern i trapphuset

  • Spackla väggen i gillestugan

1 kommentar:

halfbreed sa...

Du glömde i "TODOs för morgondagen":
* Delete syster
Nej då, den lille rollern e ingen rolig rackare han. Inte den lille med hår på heller. Pensel alltså. Ha ha herreguud vilken humor jag har ikväll! Ska inte ge mig på att jobba m några hemsidor nu. Nej, ska lägga mig i soffan innan jag slår pannan i tangentbordet!

Om mig

Sundsvall, Sweden