uppdateras med ojämna mellanrum

17 december 2007

Händelserik dag

Emil fyllde 2 år idag!! Men tyvärr har han varit hemma med feber. Feber verkar förfölja honom på hans födelsedagar, det var lika i fjol på ettårsdagen. Då var han sjuk i en vecka, huga.

IKEA ringde och sade att köksluckorna och bänkskivorna kommer på onsdag! Jippi, vi kanske hinner klart med köket till jul ändå.

- "Vilken tid kommer ni", frågade jag.
- "Någon gång mellan klockan 8 och 9".
- "Ah, vad bra, då ska jag se till att vara hemma då".
- "Ehrm, nej, alltså, mellan klockan 8 och 21".

Nog för att jag vet att det är svårt med tidsuppskattningar, men att frakta ett paket från plats A till B borde väl att kunna uppskattas i LITE högre upplösning än så. Idioter.

Också fick jag tag i en servicetekniker från Bravida som ska kika på luftvärmepumparna, så imorgon kommer den slutgiltiga domen. Vedeldad kamin eller luftvärmepump? Det får bli en cliffhanger tills imorgon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk om alla skulle köra med samma stuk. Då kunde det se ut så här:

Affären öppnar ungefär klockan 08-21, vardagar och/eller helg. För mer info. ring något nr. mellan 0705566700-0705568100.
För klagomål kontakta Andersson (finns under A i katalogen).

halfbreed sa...

Ha ha ha! Ja, du Jonas du har att göra? Gullig bild på skrattande Emil o dig. Inte har faster varit o grattat heller:(...Tror inte att han saknade mig heller...Tänkte komma med nåt litet paket till Julafton åt ongarna under kommande helg, om ni e hemma då?

mlk sa...

Uffe: Hahahaha :D

Anna: Japp, vi är hemma hela julen. Jo, vi skulle kunna snacka om din hemsida när du kommer också. Vilka funktioner som behövs o så.

Om mig

Sundsvall, Sweden