uppdateras med ojämna mellanrum

5 april 2009

Hojlös

Ja, sålde min hoj i helgen. Men den stannar inom familjen så det finns en möjlighet att jag kan låna den ibland. Därav det facila priset.

Det som nu hägrar är en täljstenskamin i vardagsrummet, nästa vinter ska jag inte vara lika beroende av varken elbolag eller luftvärmepumparna (som sjunger på sista versen).

Och lite goda nyheter, det ser ut som att jag kommer få tillbaka ca 10.000:- på min skatt, och Gabriella får tillbaka 9.000:-

19.000:- tillbaka är ju alltid välkommet. In på sparkontot! De kommer att behövas under semestern. Jag nämnde Legoland för barnen och sedan dess har de varit besatta av Legoland (vi kollade lite på youtube och LEGOs hemsida).

1 kommentar:

Anonym sa...

he he ja du har ju varit där så jag vet att du längtar tillbaka. Nej, du minns kanske hur roligt du tyckte att det var? Kanske man ska haka på till Christiania?

Om mig

Sundsvall, Sweden