uppdateras med ojämna mellanrum

23 maj 2008

Update

Gräsmattan ser förjävlig ut. Har klippt och krattat den två gånger och den är alldeles brun och ful. Men så fort det kommer lite regn och värme så repar den väl sig, eller?

Spelar GH3 för fullt på kvällarna, har klarat Easy nu med 5/5 på _alla_ låtar inkl. alla bonuslåtar, TFAF var faktiskt inte så svår att sätta femman på, däremot Raining Blood med Slayer. Klart svåraste låten. På medium har jag batteln med Lou kvar, har bara testat den två gånger och inser att jag måste träna upp mig lite först. Har kanske 20% 5/5 och jobbar hårt att öka scoren.

Hittade några elektroniknördar som gjort en riktig bot, alltså inte en förprogrammerad mjukvaru-bot, som spelar Guitar Hero, se http://slashbot.wordpress.com/.

Slutligen: Tack alla som kom på min 30-årsdag!

Om mig

Sundsvall, Sweden