uppdateras med ojämna mellanrum

26 april 2006

Värdelöst vetande



Jag kom att tänka på en sak alldeles nyss. Vi har nu bott ca en månad i vår nya lägenhet och jag har ännu inte varit och skitit på toaletten. - Är du helt förtstoppad?! Undrar du säkert. Nej, jag har lyckats pricka in att vara skitnödig när jag är på jobbet, och sista månaden har jag varit på jobbet alldeles för mycket, 37h övertid på gårdagens lönespecifikation.
Men det är ju bättre att skita på jobbet, speciellt efter klockan 20.00 vardagar. Då är det högt kilopris.

Ja. Då har vi satt ribban på den här bloggen då... haha

Alla bloggar ju nu. Och jag som brukar vara skeptisk till alla hyper. Nu sitter man här själv... nej, fan. Jag ska nog inviga toan nu...

Bice out!

2 kommentarer:

halfbreed sa...

Jadu, de e bra...spara skiten till dom som vill ha den. Var bilden från eran toalett? (då förstår jag) Tur att du inte är arbetslös, då skulle det bli lite jobbigt. Och hur gör du när du är ledig? Ja, just ja, du är ju aldrig det!

Anonym sa...

Du har tur du! Själv har jag inte jobbat på tre år... Snacka om skitnödig!

Om mig

Sundsvall, Sweden