uppdateras med ojämna mellanrum

25 januari 2009

Skitmånad


Fyfan vilken skitmånad. Nu är det tredje veckan jag är sjuk. Det började lite lätt med 38-40 graders feber i en vecka, efter det - när jag trodde jag skulle bli frisk - bröt en sjujävla förkylning ut istället, fem dagar med rinnsnuva och huvudvärk och den har fortfarande inte gått över.

Jag hatar vintern.

Jobbade förra veckan när jag egentligen borde varit hemma istället. Och för att toppa denna skitmånad är det 21.000:- i räkningar. Så det blir en riktigt snål februari.
Hade jag vetat att GodEl tar ut betalning i förskott hade jag inte bytt till dem. Okej om det hade varit under sommarhalvåret, men december/januari är den månad då det går som mest el. Jaja, enough ranting.

Jag har gett upp hoppet om att någonsin bli frisk igen, jag måste ha dragit på mig en zigenarbesvärjelse eller dylikt.

1 kommentar:

Anonym sa...

KRYA PÅ DIG

Om mig

Sundsvall, Sweden