uppdateras med ojämna mellanrum

11 augusti 2007

Uppdatering i sensommaren

Japp, det var ett tag sedan jag publicerade något här. Måste försöka ta tag i det här bloggandet, bloggar ju mest för min egen och skull. Det blir kul om 10-20 år att bläddra bakåt i sitt liv och kolla vad man tänkte på då.

Det har hänt mycket sedan mitt förra inlägg, alldeles för mycket för att sammanfatta i ett inlägg.

Anledningen till att jag tagit tag i bloggeriet igen är att jag köpte en ny mobil, en k810i som har en inbyggd bloggfunktion. Jag tog en bild med telefonen och fipplade lite med några knappar o vips var bilden publicerad på en nyskapad blogg. Så där tänkte jag publicera lite snapshots från vardagen. Du hittar den här http://snusmurrik.blogspot.com

Nej, nu har jag två grinande barn som sliter i mig. Ska lösa en konflikt... brb

1 kommentar:

halfbreed sa...

Ja det var roligt att se att du bloggar igen...

Om mig

Sundsvall, Sweden