uppdateras med ojämna mellanrum

29 april 2008

Fyra cylindrar

Nu går den på fyra cylindrar igen. Det var nog varken tändstiften eller tändspolarna som var trasiga. Det hela berodde nog på att jag hade tvättat bilen och under den proceduren måste det ha smugit sig in lite fukt i tändsystemet. Efter ett tag började den att gå på alla fyra igen.

Men jag hann ändå köpa nya tändstift. Fast det skadar ju inte att byta.

Har semester denna vecka för att fixa lite här hemma. Tyvärr går ju dagarna så snabbt, och hälften av tiden går åt till att leta reda på verktygen.

Håller i skrivande stund på att måla det sista i trapphuset, men rollern jag köpte för 1:- visade sig vara extremt undermålig så jag måste köpa en ny fluffigare roller istället.

1 kommentar:

halfbreed sa...

he he ja "fluffiga" rollrar ska man helst måla tak o väggar med, det sprätter så mysigt...

Om mig

Sundsvall, Sweden